Apple iPad (3rd Gen.) Wi-Fi
 
Software training
آموزش نرم افزار.تكنولو‍‍‍‍‍ژي هاي جديد و ...
مشخصات کلی :
مشخصات کلی: - وزن 662 گرم
پردازنده: Apple Dual-Core Cortex-A9, Apple A5X Chipset 1GHz
دیسک درایو: دیسک درایو حافظه ای SSD 64 GB
صفحه نمایش: صفحه نمایش لمسی LED Capacitive - اندازه 9.7 اینچ
امکانات: قابلیت نصب سیم کارت - WiFi - GPRS - GPS - Edge - بلوتوث - دوربین - وب کم - قطب نما - حسگر شتاب سنج - حسگر ژیروسکوپ
سایر مشخصات: Apple IOS iOS 5 - کارکرد باتری تا 10 ساعت برای گشت و گذار در وب، تماشای فیلم و یا گوش دادن به موسیقی ساعت
نام ها ديگر : Apple iPad3 Wi-Fi+4G, iPad 3, iPad New, iPad 3rd Generation
 
 
:: نقد و بررسی Apple iPad (3rd Gen.) Wi-Fi + 4G-64GB
از لحاظ طراحی می‌توان گفت آیپد جدید هیچ تغییری نسبت به آیپد2 نداشته به جز آنکه نزدیک به یک میلیمتر ضخیمتر و مقداری بسیار ناچیزی سنگین تر شده است. لازم به ذکر است که این افزایش ضخامت یک نتیجه اجتناب ناپذیر برای دوبرابر کردن رزلوشن صفحه نمایش و قرار دادن باتری قویتری بوده است. با این وجود، آیپد جدید تبلت بسیار باریکی محسوب می‌شود و هنگامی که آن را دست نگه داشته و با آیپد2 مقایسه کنید، این افزایش وزن را اصلا احساس نخواهید کرد.

همانند آیپد2، نگه داشتن آیپد جدید در دست بسیار راحت و لذت بخش است بخصوص هنگامی که آن را با دو دست به صورت افقی نگه دارید. مواد استفاده شده برای ساخت دستگاه، کیفیت فوق العاده بالایی داشته و آن را به راحتی از تبلت‌های دیگر موجود در بازار متمایز می‌کند. پشت تبلت از آلیاژ آلومینیوم بوده و قسمت جلویی آن نیز شیشه‌ای است که کیفیت اعلای آن را تضمین می‌کند ولی در کل در ظاهر آیپد جدید تغییر خاصی نسبت به آیپد2 اعمال نشده است.

بعد از طراحی به صفحه نمایش دستگاه اشاره می‌کنیم که یکی از بزرگترین تغییرات ایجاد شده نسبت به آیپد2 است. آیپد جدید از صفحه نمایش 9.7 اینچی Retina بهره می‌برد که درست است که از همان پنل بی نظیر IPS LCD موجود در آیپد2 استفاده می‌کند ولی برخلاف رزلوشن 1024x768 موجود بر روی آیپد2 از رزلوشن فوق العاده 2048x1536 استفاده می‌کند که تراکم پیکسلی 264 ppi استفاده می‌کند. درست است که این میزان، به بالایی تراکم پیکسلی بعضی از تلفن‌های هوشمند جدید نیست ولی برای یک تبلت، بی نظیر است و هنگام استفاده کردن از آن هر چقدر هم که از نزدیک و با دقت به صفحه آن نگاه کنید، پیکسل‌ها را مشاهده نخواهید کرد و این دقت در هیچ تبلت دیگری وجود ندارد.

پنل IPS استفاده شده در آیپد جدید، رنگ‌های بسیار زنده و طبیعی را تولید کرده، زاویه دید بسیار بالایی دارد و با توجه به کنتراست بالایی که دارد، کار کردن با آن در فضاهای خارجی و در زیر نور آفتاب، بسیار راحت و لذت بخش است.

در زیر صفحه نمایش، کلید Home همیشگی محصولات اپل قرار داشته و در بالای آن همان دوربین دوم VGA که بر روی آیپد2 قرار داشت، وجود دارد. اگر نسخه 4G این تبلت را تهیه کرده باشید، شیار سیم کارت آن را در سمت چپ دستگاه مشاهده خواهید کرد.

کلیدهای سخت افزاری موجود در بالا و سمت راست آیپد جدید نسبت به آیپد2 تغییری نکرده اند. این کلیدها شامل کلید پاور، کلیدهای کم و زیاد کردن صدا و سوییچ Mute کردن هستند که بسیار خوب طراحی شده اند. در پایین دستگاه، پورت اتصال تبلت برای شارژ کردن و وصل کردن به کامپیوتر به همراه بلندگوی خارجی تبلت قرار دارند.
 
 
:: نقاط قوت و ضعف

- صفحه نمایش 9.7 اینچی Retina با رزلوشن فوق العاده 2048x1536
- چیپ A5X شامل پردازنده دو هسته‌ای یک گیگاهترزی و پردازنده گرافیکی 4 هسته‌ای
- دوربین 5 مگاپیکسلی iSight با لنز F2.4 و سنسور Backside Illuminated
- فیلمبرداری Full HD 1080p با 29 فریم بر ثانیه
- مجهز به سیستم عامل iOS 5
- پشتیبانی از شبکه‌های اینترنتی پر سرعت 4G LTE

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
چهار شنبه 30 فروردين 1391برچسب:تبلت,اپل,Apple iPad (3rd Gen,) Wi-Fi , :: 20:55
M.A

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آموزش کامل نرم افزارها به زبان فارسی و آدرس softwaretraining.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 41
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 50
بازدید ماه : 269
بازدید کل : 31924
تعداد مطالب : 51
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1




در اين وبلاگ
در كل اينترنت