Apple Ipod Classic 160GB
 
Software training
آموزش نرم افزار.تكنولو‍‍‍‍‍ژي هاي جديد و ...
:: نقد و بررسی Apple Ipod Classic 160GB
زیادی برای تنوع بخشیدن به سری iPod خود کرده است. کمپانی بدین طریق سعی در جذب مشتری در هر نوع سلیقه ای را داشته است. از رنگ های متنوع Shuffle گرفته، تا nano هایی که دوباره و از نو طراحی شده اند و touch های پیشرفته. اکنون نام خط تولید جدید Apple ، iPod Classic نام دارد که به معرفی آن می پردازیم. عده ای از مردم بر این باور هستند که نام Classic بدین منظور اتلاق شده است که کمپانی قصد داشته تا از iPod های اولیه الگو برداری کند. به همین صورت شباهت هایی را مشاهده می کنیم. بنابراین ما چه انتظاراتی از آن باید داشته باشیم؟ در ادامه بیشتر توضیح خواهیم داد.
طراحی و ویژگی ها
iPod Classic از جمله ی پخش کننده های جدید Apple می باشد که جزو نسل ششم قرار می گیرند. این پخش کننده بسیاری از ویژگی هایی را دارا می باشد که در نسل 5.5 که سال گذشته معرفی شد وجود داشت. Classic به nano شباهت زیادی دارد و از یک بدنه ی آلومینیومی که نمایشگر را در بر می گیرد بهره می برد.
ولی نخست از نکات ساده شروع می کنیم. هیچ کس در این شک ندارد که Apple به خوبی می داند که چگونه یک محصول را بسته بندی کند. به همین دلیل نیز خریدار به محض باز کردن جعبه ی محصول با بهترین گزینه ها روبرو می شود. جعبه را که باز می کنید، نخست با دستگاه اصلی پخش کننده، یعنی همان iPod Classic روبرو می شوید. در زیر آن بسته ای وجود دارد که تجهیزات جانبی در آن قرار دارند. آن ها شامل هدست، یک کابل USB برای انتقال فایل ها و نیز شارژ شدن، یک Wall Adapter و یک Docking Station می شوند. در ضمن خود دستگاه نیز به همان رنگ نقره ای و مشکی می باشد.
تست دستگاه
همانطور که در iTunes، iPhone، iPod touch و nano جدید می توان مشاهده کرد. iPod Classic نیز از ویژگی به نام Cover Flow بهره مند می باشد که به کاربر اجازه می دهد تا به صورت Visual در آلبوم خود جستجو کند. ولی در حقیقت وقتی که شما با بیش از 120GB حافظه روبرو هستید بی استفاده خواهد بود. شاید در نظر گرفتن Cover Flow به عنوان یک انتخاب پس از Artist و Genre معنای بیشتر ی پیدا کند. بعلاوه صفحه ی PlayNow با تکست های واضح تر و روشن تر کاملا از نو ساخته شده است. بدین صورت که درباره ی هر track اطلاعات بیشتری به نمایش در می آید و در هنگام تعویض track مکث کمتری مشاهده می شود. از همه جالب تر Album Art 3D است که ویژگی جالبی به حساب می آید.
در مورد پخش صدا باید این را بگوییم که کیفیت پخش موسیقی آن از دیگر iPod ها متمایز است. 22 تنظیم اکولایزر وجود دارد. ما تست کیفیت صدا را با مجموعه ای از track ها از Jazz گرفته تا Rock و Techno آزمایش کردیم. همه ی آن ها با فرمت MP3 و کیفیت 320Kbps بودند. نقص خیلی چشمگیر و موثری را در پخش موسیقی متوجه نشدیم و در حقیقت باید بگوییم که کیفیت و بلندی صدا فوق العاده بود.
راه اندازی و استفاده
به محض روشن کردن دستگاه با ویژگی های جالب توجهی
 
:: نقاط قوت و ضعف

ظرفیت حافظه ی بسیار زیاد
کیفیت پخش موسیقی فوق العاده بالا
واسط کابری نوین و از نو طراحی شده
نمایشگر عریض فوق العاده با کیفیت


منوهای سنگین و حجیم

 

نیاز به iTune 7 و بالاتر

 

ممکن است با بعضی تجهیزات جانبی سازگاری نداشته باشد


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
یک شنبه 3 ارديبهشت 1391برچسب:Ipod,Apple,Apple Ipod Classic 160GB, :: 18:9
M.A

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آموزش کامل نرم افزارها به زبان فارسی و آدرس softwaretraining.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 53
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 62
بازدید ماه : 281
بازدید کل : 31936
تعداد مطالب : 51
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1




در اين وبلاگ
در كل اينترنت