Wii U
 
Software training
آموزش نرم افزار.تكنولو‍‍‍‍‍ژي هاي جديد و ...

چند روز پیش، Nintendo نتیجه مالی سال گذشته اش را منتشر کرد و اعلام نمود که در چهار ماهه آخر 2011 افت شدیدی در سود و سهام خود داشته است.

Satoru Lwata سخنگوی نینتندو، در مصاحبه خود با خبرگزاری ها اعلام کرد که امیدوار است به زودی Wii U روانه بازار شود و با استقبال مشتریان روبرو گردد.

این محصول قرار است در ابتدا وارد بازار امریکا، ژاپن و اروپا شود و سپس به بازار سایر کشور ها راه یابد. آنچه در مورد نینتندو توجه بسیاری را به خوب جلب کرده، گیم پد آن است که ظاهری مشابه تبلت داشته و نمایشگر بزرگی دارد. ولی آیا تنها وجود این گیم پد جذاب می تواند رقیبانی مانند PS3 و Xbox را پس بزند و همچنان به حیات نینتندو کمک کند؟ برای مشاهده مشخصات کاملتر Nintendi Wii U مقاله "کنسول بازی شکفت انگیز نینتندو" را مشاهده کنید.

تحلیل گران، آینده درخشانی را برای نینتندو برآورد نمی کنند و امیدی به جان گرفتن مجدد این شرکت ندارند. آنها معتقدند اگر نینتندو محصولاتش را مجهز به تکنولوژی های جدیدی که خواسته کاربران است، نکند، جایی در بین طرفداران قدیمی اش نخواهد داشت.

آقای Lwata در مورد زمان عرضه Wii U اعلام کرد: ما امیدوار بودیم بتوانیم این محصول را در ابتدای سال 2012 به بازار عرضه کنیم ولی زمانبندی ما در این مورد کمی اشتباه از آب در آمد.

نظر شما در مورد Nintendo Wii U چیست و آیا این کنسول را نسبت به PS3 و Xbox برتر می دانید؟


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
دو شنبه 4 ارديبهشت 1391برچسب:Wii U, :: 21:52
M.A

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آموزش کامل نرم افزارها به زبان فارسی و آدرس softwaretraining.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 29
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 38
بازدید ماه : 257
بازدید کل : 31912
تعداد مطالب : 51
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1




در اين وبلاگ
در كل اينترنت